Proč nakupovat právě u nás?

GARANCE KVALITY,GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ, rychlé vyřízení objednávky, maximální pozornost na zákazníka, spolehlivé dodání a maximální spokojenost s kvalitou zboží.

Z jakého materiálu jsou vaše volně stojící vany?

Vany jsou vyráběny z velmi kvalitního akrylátu (neplatí pro vany STONEKAST)

Je možné zakoupit Vaše baterie a vany v kamenném obchodě?

Ne,ale je možné si zboží objednat a po telefonické domluvě vyzvednout osobně v našem skladě ve Valašských Kloboukách,nádražní 555,76601.

Pokud se mi zboží nebude líbit, je možné ho vrátit?

ANO, každý zákazník má právo zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

Jsem ze Slovenska, můžu  objednat v EURECH?

ANO

Je možná platba v EURECH?

ANO, je možné zaslat platbu na náš eurový účet FIO Banka-2000723531/2010

Je v ceně dopravy zboží i jeho vyložení?

Řidič Vám rád vyloží zboží z auta. Avšak jeho další přesun nemá v popisu práce. Vše záleží na individuální dohodě s řidičem.Je možno zakoupit službu Top - Comfort Plus-Jedná se o způsob doručení All-Inclusive, kdy zásilka (max. 3 ks po 80 Kg pro jednoho adresáta) je doručována 2 pracovníky (řidič + závozník) zcela bez výpomoci příjemce a to přímo na určené místo v bytu (kanceláři apod.), navíc v čase, který si příjemce předem určí. Služba obsahuje telefonickou avizaci, rozbalení a kontrolu výrobku, potvrzení a zpětné odeslání dodacího listu, odvoz obalového materiálu a případně odvoz starého spotřebiče do sběrného dvora. Poskytována je v rámci měst se sídlem TOPTRANSu (25x v ČR a 6x na Slovensku).

Můžete mi zboží dopravit na předem smluvenou hodinu?

Tato možnost zatím není možná, dopravce zboží rozváží po celý den a není možné předem určit, kterou hodinu přijede přímo k Vám.Každá naše zásilka je vč.TELEFONICKÉ AVIZACE (V rámci této služby garantuje Toptrans, že rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji okamžitou polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu)

Jaká je doba dodání?

Po složení zálohy na náš účet je doba dodání do 10 pracovních dnů.V případě,že by dodací lhůta byla delší,bude zákazník o této skutečnosti neprodleně informován.

Musím být přítomen/a na uvedené dodací adrese v den dodání?

Dopravci vždy předáváme poskytnuté kontakty, tak aby Vás mohl kontaktovat a domluvit se s Vámi na předání zásilky. Pro bezproblémové předání je dobré být daný den v blízkosti dodací adresy nebo určit jinou osobu na převzetí zboží.

Co mám dělat v případě, že je zásilka poškozená?

Pokud přivezla zboží spedice, zapište tuto skutečnost do předávacího protokolu dopravce a neprodleně kontaktujete naše pracovníky na emailu info@keramico.cz nebo na uvedeném tel. čísle: +420 736 544 604

Zboží dorazilo v pořádku, ale vyskytl se jiný problém, co mám dělat?

Kontaktujete naše pracovníky na emailu info@keramico.cz nebo na uvedeném tel.čísle: +420 736 544 604